Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

onsdag 20. februar 2013

Lue makeover

Stjerna fikk drømmelua i fjor. Allerede fra starten var den noe kort, og nå har vi endelig fått gjort noe med det ;) Etter å ha lært en ny måte å strikke forkortede pinner på som gir fantastisk fine vendinger uten hull og mikkmakk (german short rows på youtube) var det bare å gi seg i kast.

Før og etter, og med treåring og fireåring innabords ;)


2 kommentarer:

Jordbærveien sa...

Aldri hørt om metoden engang jeg, men så SMART, og flott ble det jo også!

Veronica A. sa...

Så lurt! Fin lue!
Jeg syns ikke jeg får til wrap and turn på tross av mye prøving, så nå vet jeg hva jeg skal prøve neste gang:))