Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

fredag 4. januar 2013

Downton Abbey Mysteriestrikk

Jeg snublet over denne Knit-a-long'en via fb og Ravelry i dag: Downton Abbey Mystery KAL with Jimmy Beans Wool .

Hver søndag fremover (3.sesong starter nå på søndag i USA) vil nye deler av mønsteret legges ut på Jimmy Beans Wool Blog, foreløpig er kun følgende avslørt:


1) It is not a hat or socks.
2) It is knit in the round.
3) It is an accessory.
4) It is inspired by a garment that my favorite character on the show wears frequently.
5) This character has quite a feisty and opinionated personality. 


Strikkepinne 3.25
Garn: utsolgt, men jeg er sikker på at jeg finner noe tilsvarende i garnlageret mitt ;)

Jeg gleder meg :)


Ingen kommentarer: