Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

mandag 15. oktober 2012

Høstslumreteppeutfordringen - Lappestatus

Jeg har nå regnet meg frem til at jeg trenger 175 lapper for å få et teppe av tilsvarende str som i oppskriften (105*155 cm), i og med at jeg lager dem litt større (en økerunde ekstra).

Men mønsteret går opp i 21, så alternativet er 154, 133, 112 eller 91 lapper...

Tidsskjema:

22.okt: trådfesting
23.okt: blokking
24-25.okt: sammensying

Altså bare en uke igjen til lappestrikking.

2 kommentarer:

pia iris sa...

tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :o)
gleder meg til å se det ferdige teppet for det tror jeg blir flott altså.
håper foten er god igjen nå.
klem pia

enel sa...

Takk for det, jeg ble kjempefornøyd med teppet ;)