Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

mandag 10. september 2012

Barselgaver


Det dukker opp nye babyer blant familie og nære venner stadig vekk :-)

Et lite nyfødt sett til en liten pike. Pickles sin "En liten finkjole", strikket i silkeull fra Nøstebarn. Enkle, men fine detaljer.




En liten gutt vokste alt for fort for meg, og det opprinnelige prosjektet måtte legges til side. Erstatningen ble denne herlig vesten fra Sandnes garn (nr 18), strikket i Alpacca og BabyAlpaca Silk fra Drops. Et mønster jeg lenge har ønsket å prøve :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei

Kjolen ble kjempefin! Jeg skal til å strikke en selv og er veldig interresert i å høre hvordan du synes den ble i størrelsen... Jeg ser nemlig at mange klager over at den er liten. Hva er din erfaring?

uma