Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

mandag 9. april 2012

Påskehare


For noen år siden forsøkte jeg meg på en puff, men i ren frustrasjon over at den ikke lot seg snurpe pent sammen havnet den i en krok og der ble den liggende. Tanken på garnmengden har hindret meg i å kaste det, så nå fikk jeg endelig tatt mot til meg og rekt opp hele sulamitten. Giganøstet ble brukt til å skaffe huset litt påskepynt - en søt liten (stor) hare. Det gikk med 7 nøster Eskimo, og selv om haren før toving ble nesten en gutt stor, ble sluttresultatet ganske så passelig, ca 45 cm. Nå har det oppstått en ny kamp i heimen; vesla henter haren inn på rommet sitt og kler han i dokkeklær, mor kler av han og henter han inn i stua igjen ;)


1 kommentar:

Miriam sa...

Kanskje stjerna får ha den i fred nå som påsken er over? ;)
Den var skikkelig stilig!