Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

fredag 30. september 2011

Litt mer småstrikk


Denne gangen til Varme små hjerter, som drives av ildsjelen Tina Marie:
"Jeg startet en gruppe på Facebook for en stund tilbake "Strikk til Barnehjem, nyfødtintensiv avdelinger og feltsykehus verden over!". Hvor jeg oppfordrer folk til å strikke sokker, luer, votter, tepper og annet varmt tøy. Høsten er godt i gang og før vi vet ordet av det har vinteren meldt sin ankomst med minusgrader og strømbrudd i de fattigste barnehjemmene.

Nå fortløpende kommer jeg til å sende ut tøy og pledd til to premature avdelinger og fire barnehjem i Øst-Europa.
Jeg trenger hjelp da jeg, alene, ikke har kapasitet til å samle så mye tøy og strikke så mye på egen hånd."

Ingen kommentarer: