Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

mandag 22. august 2011

Farmorsjalet

Da jeg begynte på dette sjalet i sommer, visste jeg ikke helt hva jeg skulle bruke det til. Men mønsteret var nydelig, og fargene enda finere. Etter som lappehaugen vokste ble jeg sikrere og sikrere på at det var ment for farmor.


Drops mønster, Vivaldi garn. Så lett og luftig at selv i denne størrelsen kan det surres helt opp i halsen uten at det blir for tett. Ca 150 g på hele sjalet. Turkis, blå, hvit og brun.



Lekkert også i motlys ;)


4 kommentarer:

Miriam sa...

Nydelig!!!

Ann Kristin sa...

Det ble kjempefint. Vel unt farmor

hildeen sa...

Lekkert, og farmor var så fornøyd!

Fru Helianthus sa...

Herlig sjal, det kan jeg tenke meg faller i smak hos ei farmor :)