Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

onsdag 1. juni 2011

NFI - Hipp hipp hurra!

Utfordringen på Strikkere i mai er avsluttet, og jeg var så heldig å vinne flere melkefibergarn fra Viking, sponset av Masker og Sting.

De fikk inn hele 21 tepper, 34 par sokker og 54 luer til NFI-avdelinger rundt i landet!

Jeg må innrømme at veldig mye av mitt engasjement ble trigget av flashback fra denne lille karen:


Han var bare 6 uker prematur, men fortsatt såpass liten at han slet med å holde varmen. Jeg var ikke forberedt på å bli mamma så tidlig, og hentesettet var både for stort og befant seg på helt feil sted (fødselen startet på ferie, langt hjemmefra). Det gikk en hel uke før vi fikk byttet ut gasbindtullen med en litt mer ordentlig lue.

Mine bidrag til NFI-utfordringen, 5 tepper, 9 luer og 8 par sokker:

5 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Fantastisk Eirin. Vel fortjent vinner

Anonym sa...

Du har gjort en fantastisk innsats med prematurstrikkingen din. Vakre ting og i stor kvanta. Og for et vakkert bilde av minien da - gir meg sug i magen. Husker akkurat hvordan det der var. Så bra at en gasbindlue kan inspirere deg til å bidra på denne måten til kommende premature. Nydelig!

Gratulerer :D

hildeen sa...

Du e bare goe - jenta mi!!!

enel sa...

Takk for hyggelige kommentarer :)

StrikkeDolla sa...

Vel fortjent!!
Fantastisk mange bra bidrag!!