Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

fredag 3. juni 2011

Et ekte sommerhårbånd



Vesla begynner å få langt hår. En virvel gjør at luggen ikke henger rett ned i øynene, men det er uansett kjekt å få det litt vekk fra ansiktet. Dessverre er hun ikke veldig mottagelig for å putte noe i det, så enhver anledning brukes til å smøre henne litt. Og hvilken snart treåring kan vel motstå rosa blomster?

Dette hårbåndet er inspirert av Therese sin blogg. Blomstene er make, men jeg har gjort noen endringer på selve hårbåndet; bredere og kortere - og strikk istedet for knyting.

Jeg deltar i utfordringbloggen Pinnekrokens "Sommer"utfordring med dette hårbåndet :)


4 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Lager du flere? Jeg kjøper en jeg

enel sa...

Bare si hvilke farger du vil ha du ;)

Ann Kristin sa...

Kult Eirin. Signe er veldig glad i rosa og lilla men jeg er også glad i rødt. Jeg synes den kombinasjonen du hadde til Stella var veldig fin.

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

Utrolig søtt hårbånd, og ikke minst søt snuppe ;)